»Prva dama je izjemno dragocena za našo državo, predsednika in kampanjo. Pogovarjamo se z njeno ekipo, da bi ugotovili, kateri so najboljši načini, da sodeluje v kampanji.«
»Želimo Grčijo, v kateri se ni treba truditi, da bi napredovali.«
»30.000 glasov za kampanjo, v katero je šlo 100.000 evrov, je poraz. /…/ Nima smisla tiščati glave v pesek, razlagati o 'stabilni podpori', pleteničiti o fantomskem taktičnem glasovanju in se tolažiti z odstotki. /…/ 3,3 evra na glas je z naskokom najdražji volilni izid.«
»Lahko se zgodi, da bo kampanja nepredvidljiva in da tudi sami rezultati ne bodo presenetljivi, če bo katera od zunajparlamentarnih strank uspešna.«
»Želim ponovno vzpostaviti zaupanje v demokratične institucije.«
»Vprašanje neodvisnosti je bilo v središču volilne kampanje.«
»Tekma ni končana, dokler ni končana.«
»Če so volivci določene stvari pozabili, ker je vojna v Ukrajini razumljivo spremenila našo pozornost, jih ne smemo mediji. Zato je treba v kampanji odpirati vsa relevantna vprašanja.«
»Glede na prepričljive dokaze je ZDA in venezuelskemu ljudstvu jasno, da je Edmundo Gonzalez Urrutia dobil največ glasov na nedeljskih predsedniških volitvah v Venezueli.«
»Ne nasedajmo. Kost so vam v tem glasilu pod uredništvom vohunčka Murčija vrgli sredi volilne kampanje, ker jim slabo kaže. Da bi se ukvarjali sami s sabo.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju